do 31/03/2022 - 20:00
de grote raadzaal van het gemeentehuis
Overeenkomstig het huishoudelijk reglement van de gemeenteraad nodigen wij u hierbij uit de
zitting van gemeenteraad bij te wonen op het hieronder vermelde tijdstip met volgende punten op de agenda:
-
Openbaar
-
0. Goedkeuring notulen
-
2. Algemeen bestuur
-
Normaal
-
2de pensioenpijler contractuele medewerkers - toetreding tot OFP Prolocus - aanduiding vertegenwoordiger - goedkeuring
-
Renovatie asbesthoudend dak gemeentelijke loods - onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking - goedkeuring lastvoorwaarden en gunningswijze
-
Noodhulp Oekraïne - financiële steun - goedkeuring
-
Reglement houdende vergoeding crisisopvang Oekraïense vluchtelingen - goedkeuring
-
Gemeentelijke administratieve sancties - protocolakkoorden verkeer en niet-verkeer - bekrachtiging
-
Hulpverleningszone Vlaamse Ardennen - intentieverklaring gemeente Lierde - toetreding - advies
-
3. Mobiliteit, wegen en infrastructuur
-
Normaal
-
Problematiek wateroverlast Paulatemstraat - opdracht aan TMVW
-
Ontwerpakte voor een kosteloze grondafstand in de Heufkensstraat - goedkeuring
-
Ontwerpakte voor een kosteloze grondafstand in de Paulatemstraat - goedkeuring
-
Ontwerpakte voor een kosteloze grondafstand in de Kazernestraat - goedkeuring
-
Ontwerpakte voor een kosteloze grondafstand in de Moldergem - goedkeuring
-
4. Vrije tijd en Welzijn
-
Normaal
-
Opportuniteitsadvies bij een vergunningsaanvraag van een organisator van kinderopvang: vaststelling criteria en procedure - goedkeuring
-
Herbestemming kerken - ontwerpopdracht inrichting kerk Sint-Blasius-Boekel als cultuurkerk - onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking - goedkeuring lastvoorwaarden en gunningswijze
-
5. Wonen en duurzame leefomgeving
In uitvoering van het huishoudelijk reglement van de gemeenteraad sturen wij hierbij voor deze dagordepunten de
ontwerpnotulen als toegelicht voorstel van beslissing.
Inzake de dagordepunten omtrent de intergemeentelijke samenwerkingen waar voordrachten kunnen ingediend
worden dienen deze voordrachten het secretariaat te bereiken ten laatste 48u voor de zitting.
Voor zover nodig, wijzen wij er u op dat alle mandatarissen verantwoordelijk zijn voor het gebruik van de informatie
die zij bij het uitoefenen van het inzagerecht bekomen hebben. Zij zijn verplicht het beroepsgeheim – art. 458 van
het strafwetboek - en de wetgeving op de privacy in acht te nemen. De gebruikers van het hen toegekende
inzagerecht kunnen burgerrechtelijk en strafrechtelijk aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade
voortvloeiend uit het onverantwoord gebruik.
Philip Lefever
Algemeen directeur
Tom Aelbrecht
Voorzitter Gemeenteraad